سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوین ترودو

نظر

 

 سمینار آرزوی تو دستور توست، راز بزرگ کوین تردو

آیا  نام «کوین ترودو» را شنیده اید؟ تابه‌حال چند کتاب در زمینه ی موفقیت یا جذب پول و ثروت خوانده‌اید و نتیجه نگرفته‌اید؟ در چند دوره و سمینار روانشناسی موفقیت شرکت کرده‌اید که هیچ فایده‌ای برایتان نداشته و از ادامه مسیر مأیوس شده‌اید؟ درباره رازهای موفقیت گروه های مخفی ثروتمندان آمریکا، نظیر «فراماسونری» و «برادرهود» چقدر می‌دانید؟ آیا «کتاب بخواه تا برآورده شود» را خوانده‌اید؟ آیا شما هم تصور می‌کنید فیلم یا کتاب راز دروغی بیش نیست و هیچ رازی وجود ندارد و قانون جذبی در کار نیست؟ آیا می‌دانستید مهم‌ترین بخش کتاب و فیلم راز با عنوان «قانون ارتعاش» توسط صاحبان قدرت حذف شد، چون آن‌ها نمی‌خواستند راز بزرگ آشکارسازی رؤیاها را همه بدانند تا اینکه کوین ترودو، این راز بزرگ را در «سمینار آرزوی تو دستور توست» به گوش جهانیان رساند و البته که این کار وی به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد و منجر به زندانی شدن کوین ترودو گردید؟!

 

کوین ترودو کیست؟

کوین ترودو      Kevin-Trudeau یکی از ثروتمندترین کارآفرین‌های خودساخته دنیاست. شهرت وی به خاطر کتاب‌های پرفروش، سخنرانی‌های تأثیربخش، دوره‌های خودیاری، برگزاری سمینارها و دوره‌های تحول فردی و قانون جذب (سمینار آرزوی تو دستور توست) است. کوین ترودو 13 جلد کتاب در زمینه‌های مختلفی مانند: موفقیت، تمرینات روزانه قانون جذب، سلامتی، تغذیه و کاهش وزن و روش‌های توسعه مالی تألیف کرده است که جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا به شمار می‌آید. کتاب‌های کوین ترودو به‌صورت بی‌سابقه‌ای به مدت 29 هفته متوالی رکورددار پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا بوده است. ازجمله کتاب‌های مشهور کوین ترودو درزمینه ی موفقیت فردی عبارت‌اند از: کتاب بخواه تا برآورده شود، کتاب پول رایگانی که آن‌ها نمی‌خواهند شما بدانید، کتاب خودآموز تکنیک‌های تقویت حافظه یا مگا حافظه، کتاب درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند شما بدانید، کتاب درمان‌های طبیعی (تغذیه و رژیم غذایی)، کتاب ثروتمند شدن در دوران سخت. از میان کتاب‌های کوین ترودو تنها «کتاب آرزوی تو دستور توست» و «کتاب بخواه تا براورده شود» برای اولین بار در ایران توسط «محمود جولایی» ترجمه و «انتشاراتی کاپیتان» آن‌ها را چاپ رده است.

 

راز بزرگ موفقیت سمینار آرزوی تو دستور توست چه بود

کوین ترودو دوره حضوری آرزوی تو دستور توست را که یک سمینار دو روزه بود فقط یک بار برگزار کرد. سمینار شگفت‌انگیز آرزوی تو دستور توست به‌صورت مخفیانه در هتلی بسیار مجلل در جایی در اروپا برگزار شد. سمینار کوین به سبب حساسیت هویت شرکت‌کنندگان فیلم‌برداری نشد و فقط فایل صوتی آن عرضه شد. پس سمینار آرزوی تو دستور توست در همه جای دنیا فقط به‌صورت صوتی عرضه می‌شود. تعداد کمی از افراد ثروتمند و سیاستمدار و سطح بالا از سرتاسر جهان در این سمینار شرکت کردند. شهریه شرکت در سمینار کوین ترودو 10000 دلار بود. بااینکه تعداد کمی در سمینار کوین ترودو شرکت داشتند، اما آوازه محبوبیت بی‌سابقه دوره کوین ترودو آن‌چنان در کل دنیا پیچید که توجه همگان را به خودش جلب کرد. نتایج حاصل از این سمینار هم برای حاضران در سمینار و هم برای کسانی که فایل‌های صوتی سمینار کوین ترودو را بعدها همراه با کتاب آرزوی تو دستور توست تهیه کردند آن قدر شگفت‌انگیز بود که توجه بیشتری به خود گرفت. کوین ترودو در این سمینار اطلاعاتی را با مردم عادی که از سرتاسر دنیا آمده بودند به اشتراک گذاشت که پیش‌ازاین فقط در دسترس طبقه ممتاز جامعه و ثروتمندان آمریکا بوده است.

او رازهای موفقیت در گروه های مخفی را با بیش از 50000 نفر در سراسر جهان در میان گذاشت و لقب قدرتمندترین مرد راه‌اندازی کسب‌وکار را به خود اختصاص داد. کوین ترودو، ثروتمندترین فرد آموزش‌دیده در گروه های مخفی به نام برادرهود و اسکالن بونز بوده که برخلاف قوانین دیگران اسرار این گروه‌ها را نیز برای عموم مردم فاش نمود. مطالب ارائه شده در سمینار آرزوی تو دستور توست اولین مرحله از این تصمیم او بود که مخالفین بسیاری را دشمن خود کرد.

آموزش های کوین ترودو فراتر از مرزها رفت. کوین ترودو می گوید: در طول تاریخ سطوح بالای جامعه باید مطمئن می‌شدند که ارتعاشات فکری گروه های کارگری، در پایین‌ترین سطح قرار داشته باشد. مثلاً در چین قدیم، امپراتوری می‌بایست مصرف تریاک را کنترل می‌کرد و مطمئن می‌شد که بیشتر مردم چین به صوت روزانه از تریاک استفاده می‌کنند. چراکه این ماده مخدر، ارتعاشات افراد را در پایین‌ترین سطح ممکن نگه می‌دارد و هیچ‌وقت سطح درخواست و تقاضای فرد بالا نمی‌رود و همیشه آرام و سربه راه و کارگر باقی خواهد ماند. در تمام طول تاریخ، سردمداران جهان، این حقیقت را که ذهن فرستنده و گیرنده امواج است و قابل‌اندازه‌گیری و اثبات علمی نیز است به‌عنوان یک راز باقی گذاشته و منتشر نکرده‌اند.

کوین ترودو در سمینار آرزوی تو دستور توست آموزش می دهد که چطور باید ذهن خود را به یک آهنربای جذب موفقیت بدل کنید.

شاید شما نیز فکر می‌کنید آدم خوش‌شانسی نیستید یا هیچ اتفاق مثبتی در زندگی شما رخ نمی‌دهد و این روش‌ها و تکنیک‌ها برای شما جواب نمی‌دهد! اگر این‌طور فکر می‌کنید، به‌احتمال‌زیاد حدس شما درست است و دلیل آن همان ارتعاش و فرکانس ذهنی خود شماست. خبر خوب این است که همه این‌ها قابل‌تغییر است و شما می‌توانید تبدیل به سازنده فرصت‌های طلایی شوید. شما به هرچه که بخواهید می‌توانید برسید.

 

کتاب آرزوی تو دستور توست کوین ترودو را بخوانید

کتاب آرزوی تو دستور توست همراه با دوره کوین ترودو، خیلی زود یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان شد. عنوان اصلی کتاب آرزوی تو دستور توست «Your Wish is Your Command» است. خوشبختانه این کتاب ارزنده توسط آقای محمود جولایی بسیار روان و دقیق به فارسی ترجمه و چاپ شده است. این کتاب بعد از استقبال کم‌نظیر از سمینار کوین ترودو به‌عنوان کتاب تمرین دوره در سال 2011 چاپ شد. افرادی که در سمینار حضور داشتند این کتاب تمرین را در اختیار داشتند و با توجه به بازخوردهای زیاد افرادی که دوره صوتی را تهیه‌کرده بودند، کوین ترودو این کتاب تمرین را در اختیار شرکت‌کنندگان غیرحضوری نیز قرارداد.

کتاب پرطرفدار و معروف آرزوی تو دستور توست کوین ترودو شامل کارهای عملی و تمرین‌های روزانه زیادی در رابطه با کسب موفقیت فردی و ثروت است. کمتر کسی در جهان وجود دارد که از قانون جذب نتیجه گرفته باشد ولی کتاب‌های کوین ترودو را مطالعه نکرده باشد.

 

شگفتی سوم کوین ترودو: کتاب بخواه تا برآورده شود

کوین ترودو در مسیر افشای اسرار گروه های مخفی ابتدا سمینار آرزوی تو دستور توست را عرضه کرد و سپس کتاب تمرینات روزانه آرزوی تو دستور توست را به‌عنوان دومین شگفتی کوین منتشر شد. بعدازآن کوین ترودو به موضوع «ارتعاش در قانون جذب» پرداخت. کوین ترودو در چند برنامه تلویزیونی به موضوع ارتعاش اشاره می‌کند. او توضیح می‌دهد که علت کناره گیری خانم استر از مستند راز این بوده که توضیحات او راجع به ارتعاش را حذف کرده بودند. کوین ترودو در کتاب بخواه تا برآورده شود توضیح می دهد که حلقه اصلی موفقیت فردی که از فیلم راز و کتاب راز و خیلی پیش‌تر از کتاب بیندیشید تا ثروت شوید آقای ناپلئون هیل حذف شده همسوسازی ارتعاش ذهن با خواسته است. او بر اهمیت ایجاد و حفظ احساس متعالی و اقدامات مؤثر و مفید هم سو بهروش‌های خاصی تأکید می‌کند. کتاب بخواه تا برآورده شود در اصل کتابی صوتی با عنوان مشترک بخواه تا برآورده شود از کوین ترودو بود که توسط آقای مهندس محمود جولایی و خانم سوگند رمضانی ترجمه و در 318 صفحه توسط انتشاراتی کاپیتان چاپ شد. ازآنجاکه امکان چاپ کتاب با عنوان مشابه در کشور ما وجود ندارد، عنوان کتاب به «بخواه تا برآورده شود» تغییر پیدا کرد. کتاب توسط مترجمین به سبک شاگردی-استادی بازنویسی شده و ویراست داری سرکار خانم دکتر صادقی جذابیت نگارش آن را صدچندان کرده است. این کتابی است که پرسش‌های ذهنی هر فرد جویای موفقیت را پاسخ می‌دهد.

 

آیا کتاب آرزوی تو دستور توست همان دوره صوتی کوین ترودو است؟

بیشترین سؤال کسانی که درصدد تهیه دوره و کتاب آرزوی تو دستور توست برمی‌آیند این است که آیا این کتاب، تکرار محتوای سمینار آرزوی تو دستور توست، هست؟ کتاب از صفحه اول تا صفحه آخر، تمرینات شگفت‌انگیز و مؤثر طراحی‌شده توسط کوین ترودو برای سمینار آرزوی تو دستور توست را عرضه کرده است. کوین ترودو در سمینار یا همان دوره آرزوی تو دستور توست اطلاعات بسیار ارزنده‌ای در خصوص راز و رمزهای افراد موفق جهان در اختیار شما قرار می دهد. اطلاعات ناب و روش‌های کاربردی قانون جذب را به زبانی بسیار ساده آموزش می دهد. اما هیچ تمرین و کار عملی در سمینار کوین ترودو ارائه نشده است. لذا بعد از سمینار کتابی عرضه شد که شامل تمام تمرینات لازم برای 13 بخش دوره صوتی بود. پس کتاب حاضر متن دوره صوتی کوین ترودو نیست و کتاب کاملاً مجزایی شامل تمرین و تکنیک‌های عملی قانون جذب است.

 

چگونه دوره و کتاب‌های کوین ترودو را تهیه کنیم

4 جلسه اول از 13 جلسه سمینار آرزوی تو دستور توست به‌صورت رایگان در سایت راز موفقیت قرار داده شده است و می‌توانید برای دانلود دوره آرزوی تو دستور توست (4جلسه اول) وارد سایت شوید و به‌راحتی دانلود کنید. دانلود بخش‌هایی از کتاب آرزوی تو دستور توست و کتاب بخواه تا برآورده شود، نیز در سایت راز موفقیت امکان‌پذیر است. درصورتی‌که تمایل به تهیه دوره صوتی سمینار آرزوی تو دستور توست و یا کتاب‌های کوین ترودو را دارید می‌توانید با اطمینان از اصل و کامل بودن محتوا از طریق سایت راز موفقیت اقدام به سفارش کنید و ارسال پستی آن به تمام نقاط ایران رایگان است.

تماس با دفتر راز موفقیت : 22633880 - 09121752854

 

منبع: خبرگزاری ایسنا